3D Render Artist
- робота в дослідній та скіловій арт-команді над новим ігровим проектом -
3D Render Artist
- робота в дослідній та скіловій арт-команді над новим ігровим проектом -
1
Робота над новою мобільною грою – tinder симулятором. Команда: розробники та художники з досвідом розробки RPG ігор.
Гра вже доступна у бета-версії!
2
SWAG MASHA - успішна GameDev компанія, розробник мобільних ігор та партнер MY.GAMES. Створює власні продукти: дебютний тайтл - інтерактивні історії - Love Sick, набрав понад 21 мільйон встановлень по всьому світу менше, ніж за рік після виходу.
Засновники студії – вихідці з кіноіндустрії.
3
100% віддалена робота.
Супер розширений соц.пакет.
Робота на проектах з великою аудиторією – вашу працю побачать мільйони гравців.
Про нас
SWAG MASHA – успішна GameDev компанія, розробник мобільних ігор. Ми є партнерами MY.GAMES та резидентами Парку Високих Технологій Республіки Білорусь. Створюємо власні продукти, наприклад, наш дебютний тайтл – гра в жанрі інтерактивних історій – Love Sick, за рік з невеликим набрав понад 21 мільйон встановлень по всьому світу.

Чому ми?

  • Необмежене поле для розвитку – можливість працювати над іграми, в які грають мільйони людей по всьому світу;
  • Культура компанії – ми поєднуємо талановитих професіоналів – однодумців, завдяки чому ми швидко зростаємо та підкорюємо нові амбітні вершини;
  • Гнучкість – ви пропонуєте ідеї, ми відкриті до обговорення;
  • Розвиток - закриті офлайн мітапи від MY.GAMES, а також внутрішні воркшопи на яких ми обмінюємося знаннями.
Кого ми шукаємо і куди
Ми шукаємо досвідченого 3D Render Artist на новий проект, який вийшов у софт-лонч у жовтні. Команда проекту: з бекграундом роботи над RPG іграми та вихідцями з відомих геймдев-компаній зі світовою популярністю.

Поточний проект - дейтинг симулятор, розминка для всієї команди, щоб спрацюватись. Тривалість проекту близько року. Далі вже заплановані складніші та крутіші проекти.
Обов'язки
  • Позинг персонажа: на основі існуючої історії персонажа вигадати і створити його живу та привабливу позу, виправити помилки, де необхідно;
  • Зібрати сцену з персонажем: виставити освітлення, розташувати готові моделі, використовуючи готові текстури, налаштувати матеріали, зробити задній план, вибрати класний ракурс камери;
  • Підготувати 3D моделі та сцени до рендеру;
  • Налаштувати рендер (ми використовуємо Physical Render, але можемо перейти в інший, якщо ви фахівець у Octane Render, наприклад).
Вимоги
  • Впевнене володіння 3D пакетом Cinema4D або сильні навички роботи у Blender та зацікавленість залидити перехід всього пайплайну з C4D на Blender;
  • Досвід створення матеріалів, освітлення, рендеру;
  • Досвід роботи з ріґінгом, скінінгом;
  • Знання позингу;
  • Досвід роботи з After Effects;
  • Художній смак;
  • Розуміння основ дизайну, композиції, теорії кольору та світла;
  • Наявність портфоліо є обов'язковою.

Знання персонажної анімації буде більшим плюсом.
Досвід роботи на комерційних проектах, у тому числі не пов'язаних з геймдевом, є обов'язковим (досвід тільки на особистих або інді-проектах не підійде для завдань з цієї вакансії).

Якщо ви володієте тільки Maya або 3DsMax – ми не будемо готові перевести свій пайплайн на цей софт. Але за вашого бажання спробувати свої сили у переході на C4D – ми підготували тестове!
Що ми пропонуємо
  • 100% віддалена робота
  • Зарплатня прив'язана до курсу USD
  • Безкоштовне медичне обслуговування за рахунок компанії
  • 100% компенсація спортивних активностей
  • Щомісячна премія 30 $ кожному співробітнику на ігри - PC \ консолі \ мобільні - вибирати вам
  • 20 робочих днів відпустки (можна розбивати як завгодно) + 3 sick days на рік, 100% оплата лікарняний
  • Можливість навчатись та прокачувати навички у нашій команді художників.
  • Безмежне розкриття власного потенціалу
  • Робота на проектах з великою аудиторією – вашу працю побачать мільйони гравців
  • Кльові корпоративні заходи
  • Мінімум бюрократії, максимум свободи
Процес
1. Коротке HR-інтерв'ю з Василиною – зовнішнім рекрутером студії
2. Можливе тестове завдання у Cinema4D (після рев'ю вашого портфоліо)
3. Бесіда з Олексієм - Product Owner-ом проекту
4. Бесіда з Дмитром та Олексієм – фаундерами студії
Про нас
SWAG MASHA – успішна GameDev компанія, розробник мобільних ігор. Ми є партнерами MY.GAMES та резидентами Парку Високих Технологій Республіки Білорусь. Створюємо власні продукти, наприклад, наш дебютний тайтл – гра в жанрі інтерактивних історій – Love Sick, за рік з невеликим набрав понад 21 мільйон встановлень по всьому світу.

Чому ми?

  • Необмежене поле для розвитку – можливість працювати над іграми, в які грають мільйони людей по всьому світу;
  • Культура компанії – ми поєднуємо талановитих професіоналів – однодумців, завдяки чому ми швидко зростаємо та підкорюємо нові амбітні вершини;
  • Гнучкість – ви пропонуєте ідеї, ми відкриті до обговорення;
  • Розвиток - закриті офлайн мітапи від MY.GAMES, а також внутрішні воркшопи на яких ми обмінюємося знаннями.
Кого ми шукаємо і куди
Ми шукаємо досвідченого 3D Render Artist на новий проект, який вийшов у софт-лонч у жовтні. Команда проекту: з бекграундом роботи над RPG іграми та вихідцями з відомих геймдев-компаній зі світовою популярністю.

Поточний проект - дейтинг симулятор, розминка для всієї команди, щоб спрацюватись. Тривалість проекту близько року. Далі вже заплановані складніші та крутіші проекти.
Обов'язки
  • Позинг персонажа: на основі існуючої історії персонажа вигадати і створити його живу та привабливу позу, виправити помилки, де необхідно;
  • Зібрати сцену з персонажем: виставити освітлення, розташувати готові моделі, використовуючи готові текстури, налаштувати матеріали, зробити задній план, вибрати класний ракурс камери;
  • Підготувати 3D моделі та сцени до рендеру;
  • Налаштувати рендер (ми використовуємо Physical Render, але можемо перейти в інший, якщо ви фахівець у Octane Render, наприклад).
Вимоги
  • Впевнене володіння 3D пакетом Cinema4D або сильні навички роботи у Blender та зацікавленість залидити перехід всього пайплайну з C4D на Blender;
  • Досвід створення матеріалів, освітлення, рендеру;
  • Досвід роботи з ріґінгом, скінінгом;
  • Знання позингу;
  • Досвід роботи з After Effects;
  • Художній смак;
  • Розуміння основ дизайну, композиції, теорії кольору та світла;
  • Наявність портфоліо є обов'язковою.
Знання персонажної анімації буде більшим плюсом.
Досвід роботи на комерційних проектах, у тому числі не пов'язаних з геймдевом, є обов'язковим (досвід тільки на особистих або інді-проектах не підійде для завдань з цієї вакансії).

Якщо ви володієте тільки Maya або 3DsMax – ми не будемо готові перевести свій пайплайн на цей софт. Але за вашого бажання спробувати свої сили у переході на C4D – ми підготували тестове!
Що ми пропонуємо
  • 100% віддалена робота
  • Зарплатня прив'язана до курсу USD
  • Безкоштовне медичне обслуговування за рахунок компанії
  • 100% компенсація спортивних активностей
  • Щомісячна премія 30 $ кожному співробітнику на ігри - PC \ консолі \ мобільні - вибирати вам
  • 20 робочих днів відпустки (можна розбивати як завгодно) + 3 sick days на рік, 100% оплата лікарняний
  • Можливість навчатись та прокачувати навички у нашій команді художників.
  • Безмежне розкриття власного потенціалу
  • Робота на проектах з великою аудиторією – вашу працю побачать мільйони гравців
  • Кльові корпоративні заходи
  • Мінімум бюрократії, максимум свободи
Процес
1. Коротке HR-інтерв'ю з Василиною – зовнішнім рекрутером студії
2. Можливе тестове завдання у Cinema4D (після рев'ю вашого портфоліо)
3. Бесіда з Олексієм - Product Owner-ом проекту
4. Бесіда з Дмитром та Олексієм – фаундерами студії
Кандидат:
З яких локацій ви розглядаєте кандидатів?
Рекрутер:
Ми розглядаємо кандидатів з України, Білорусі та Росії, але основна команда знаходиться у Києві.
Кандидат:
З яких локацій ви розглядаєте кандидатів?
Рекрутер:
Ми розглядаємо кандидатів з України, Білорусі та Росії, але основна команда знаходиться у Києві.
Як відгукнутися чи запитати подробиці?
Як відгукнутися чи запитати подробиці?
Просто напишіть нам у Linkedin або Telegram!
Василина
рекрутер
Просто напишіть нам у Linkedin або Telegram!
Василина
рекрутер
Або залиште будь-який зручний контакт і ми самі напишемо вам!
Имя
Любой контакт для связи
Загрузите ваше резюме (опционально)
Укажите ссылку на резюме или на профессиональный профиль
Как вы оцениваете свой уровень?
Ваша локация?
Какие вакансии вас интересуют?
Privacy policy
Made on
Tilda